طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

يکشنبه 5 اسفند 1397
14:06
مشاوره مدیریت

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا ( برنامه ویزای کانادا از طریق استارت آپ Start-up Visa Program ) یکی از مدارک ضروری برای دریافت این نوع از ویزای کانادا است. اگر تاکنون به دنبال راه های مهاجرات به کانادا بوده‌اید ، آیا به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق از طریق خود اشتغالی هستید ، آیا بین راه‌های مهاجرت به کانادا سردرگم شده‌اید ؟ ما رد این مقاله موراد نیاز برای دریافت این نوع روش جدید مهاجرت به کانادا را برایتان شرح خواهیم داد.

ویزای خوداشتغالی کانادا یا ویزای استارتاپ کانادا  ؟

شاید اگر سرمایه کمی دارید و هنرمند ، ورزشکار و یا کشاورز هستید ، پیشنهاد ما به شما اقامت کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا است. اما اگر سرمایه مناسبی دارید و به دنبال تأسیس یک شرکت در کانادا با دریافت کمک مالی برای توسعه آن هستید ، از برنامه ویزای خود اشتغالی کانادا استفاده نمایید. این روش کمی زمان‌بر است.

 به جرئت می‌توان گفت که بهترین روش برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا PR ، ویزای استارتاپ کانادا ( استارت آپ ویزا کانادا ) است. فرایند ویزای استارت آپ کانادا به کمک یک شرکت واسط تحت عنوان شرکت شتاب دهنده کانادایی ( انکوباتور کانادایی ) تسهیل می‌گردد. این روش زیر یک سال شما را به ویزای کانادا می‌رساند.

استارتاپ یعنی چه ؟ ( استارت آپ  Start-up )

استارتاپ یک شرکت جوان است که در مرحله اولیه و آغازین فعالیت خود شروع به توسعه می‌نماید. شرکت استارتاپ معمولا کوچک و برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها ، توسط خود مؤسسین و یک نفر اداره می‌گردد. شرکت استارتاپ محصول و خدمتی را ارائه می‌دهد که در جایی دیگر قابل‌دستیابی در بازار نیست و یا مؤسسین شرکت استارتاپ معتقد هستند که محصول یا خدمت مشابه با کیفیت بسیار پایین به بازار عرضه می‌شود.

در مراحل اولیه ، میزان هزینه‌ها از درآمد شرکت استارتاپ بالاتر است ، زیرا که ایده خود را به مرحله توسعه ، آزمایش و بازاریابی ، برندسازی و تبلیغات رسانده‌اند. این شرکت‌ها در این مرحله نیاز به کمک مالی دارند. کمک مالی به استارتاپ ممکن است از طریق روش‌های سنتی مانند وام بانکی ، قرض از دوستان ، کمک‌های دولتی رخ دهد.

ادامه : طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا  ویزای کانادا استارتاپ


[ بازدید : 828 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آمیخته بازاریابی علی بابا

يکشنبه 5 اسفند 1397
14:06
مشاوره مدیریت

آمیخته بازاریابی علی بابا Alibaba.com

آمیخته بازاریابی علی بابا  marketingmix را اگر بررسی نماییم. آمیخته بازاریابیآمیزه بازاریابی این برند با وجود عظمت این شرکت ، خیلی هم پیچیده نیست. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک در جهان است و از نظر ترافیک Alibaba.com جزء 20 سایت اول جهان است.این برند را می‌توان مسئول معرفی چین به بازار تجارت بین‌الملل دانست. 

 یکی از نقاط قوت چین در میان سایر کشورها ، توانمند تولید این کشور است. باید بدانید که شرکت هلدینگ علی بابا فقط از طریق تجارت الکترونیک کسب درآمد نمی‌نماید. اجازه دهید نگاهی به آمیخته بازاریابی علی بابا بی اندازیم.

آمیخته بازاریابی علی بابا Marketing mix of Alibaba

محصول product در آمیخته بازاریابی علی بابا

محصول اصلی در شرکت علی بابا ، تجارت الکترونیک بر بستر وب‌سایت Alibaba.com است. علی بابا در بازار B2B فعال و رهبر این بازار است و محصول خود را به شرکت‌ها می‌فروشد، اما شرکتی نظیر آمازون در بازار B2C فعال است و محصولات را به مشتری نهایی می‌فروشد. علی اکسپرس Aliexpress.com یکی دیگر از خدمات این شرکت است که خرید از شرکت‌های کوچک است.

مهم‌ترین مزیت رقابتی علی بابا این است که صادرکنندگان می‌توانند به 240 جهان، محصول خود را صادر نمایند، بنابراین گردش مالی ایجاد شده از طریق این وب‌سایت ، حجم عظیمی دارد. همچنین علی بابا Taobao را به عنوان یک برند مشابه  Ebay.com به عنوان یک فروشگاه تجارت الکترونیک برای داخل چین راه‌اندازی نموده است که جزء پر بازدیدترین وب‌سایت‌های داخل کشور چین است.

علی بابا مانند گوگل دارای ساب دامین متعددی است که هرکدام دارای فعالیت‌ها و محصولات خاصی است .

  1. Alibaba.com – برند جهانی تجارت الکترونیک برای مشتریان چینی
  2. Juhuasuan – خرید گروهی در چین
  3. Alipay – پلت فرم پرداخت آنلاین
  4. China Yahoo – یاهو چینی است. یاهو نمی‌تواند به‌طور مستقیم در بازار چین فعالیت نماید برای همین معادل خود را با همکاری علی بابا در چین راه انداخته است.
  5. Autonavi – معادل نقشه گوگل در چین است
  6. Alibaba Pictures – در سال 2014، علی بابا China vision media group دیدار می‌کند تا شرکت تولید فیلم خود را راه‌اندازی نماید. جک ما، بنیان‌گذار علی بابا، روی Youko tudou سرمایه‌گذاری نمود که یک وب‌سایت پخش آنلاین برنامه‌های تلویزیونی محبوب است.

قیمت  price در آمیخته بازاریابی علی بابا

همانند هر پورتال دیگری، علی بابا قیمت بسیار پایینی را ارائه می‌دهد و کمیسیون آن نیز بسیار کم است تا بازرگانان بتوانند کسب‌وکار خود را راحت انجام دهند. به همین دلیل بود که علی بابا با سرعت زیادی رشد نمود. با توجه به ماهیت ارزان بودن محصولات چینی، می‌توان گفت که علی بابا یا استراتژی نفوذ با قیمت پایین در حال کار است. تاوبا Taobao که از پلتفرم علی بابا استفاده می‌کند و تمام عملیاتی که در این بستر انجام می‌دهد کاملا رایگان است. درآمدشان عمدتا از تبلیغات است و نه از چیز دیگری. در مقایسه با هزینه‌های سنگینی سایت‌هایی مانند آمازون و دیگر سایت‌ها به فروشندگان خود تحمیل می‌نمایند، علی بابا حق‌الزحمه بسیار ناچیزی از فروشندگان خود دریافت می‌نمایند.

ادامه مطلب :  آمیخته بازاریابی علی بابا 

 


[ بازدید : 803 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش برای فروش بیشتر به مشتریان کنونی

يکشنبه 5 اسفند 1397
14:06
مشاوره مدیریت

۵ (۱۰۰%) ۱۹ votes
 

 

فروش بیشتر به مشتریان فعلی

فروش بیشتر به مشتریان فعلی  یکی از بهترین روش‌های فروش حرفه‌ای است. مشتریان دائم تحت یک فشار روانی که شاید با پرداخت پول بیشتر، کالای کمتری گیرشان آید ، بنابراین دائما احساس ریسک می‌نمایند ، پس مشتری علاقه‌مند است که از تعداد محدود و مشخصی از برندهای مورد اعتماد خود به صورت دائم خرید نماید. با چنین گرایشی ، یک تیم فروش حرفه‌ای از فروشنده حرفه‌ای خود می‌خواهد که فروش بیشتر به مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهید. یک فروشنده حرفه‌ای می‌داند که باید بر نیازهای مشتریان خود تمرکز نماید ، نیازهایی که توسط رقبا کمتر موردتوجه قرارگرفته است.

فروش بیشتر به مشتریان فعلی

ما در دوره آموزش فروشندگی حرفه‌ای ، در خصوص نحوه تمرکز فروشنده بر نیاز مشتری برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی راه‌حل‌های بسیاری را مطرح منماییم . در ادامه به بیان ۱۹ روش برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی خواهیم پرداخت تا با برخی از این تکنیکها آشنا شوید. این تکنیک‌های فروش موجب عملکرد شما خواهد شد.

افزایش نفوذ

فروشندگانی که مایل به یادگیری در مورد مشتریان خود هستند، سعی می‌کنند مشکلات و نیازهای مشتریان خود را برای  بیشتر شدن نفوذ بر آنان ، درک می‌نمایند.

 

فروش بیشتر به مشتریان فعلی

 


[ بازدید : 760 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طرح کسب و کار تجاری شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

يکشنبه 5 اسفند 1397
14:06
مشاوره مدیریت

بیزینس پلن شرکت طراحی دکوراسیون داخلی (طرح توجیهی شرکت طراحی داخلی)

طرح توجیهی شرکت طراحی دکوراسیون داخلی Home Interior Design Business Plan ( طرح توجیهی , Business Plan , طرح کسب و کار تجاری  ) برای راه‌ اندازی یک شرکت مهندسی در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی با همکاری به صورت کنسرسیوم با یک شرکت آلمانی و یک شرکت فرانسوی ، توسط شرکت ط.ا به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار شد.

شرکت ط.ا طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی داخلی را بر اساس استانداردهای این شرکت آلمانی برای مشتریان خود در استان تهران ارائه می‌دهد:

  • مشاوره در محل
  • بررسی و تحلیل پروژه
  • برنامه‌ریزی فضایی و مبلمان
  • طراحی مفهومی ( کانسپتوچال )
  • نماسازی داخلی و مبلماطرح‌های سفارشی
  • خرید، تحویل، و نصب
  • هماهنگی و مدیریت پروژه

ادامه :  شرکت طراحی دکوراسیون داخلی


[ بازدید : 885 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاریخچه بازاریابی

يکشنبه 5 اسفند 1397
14:06
مشاوره مدیریت

تاریخچه بازاریابی History of Marketing

این مقاله برگرفته از کتاب تاریخچه بازاریابی است که به بررسی ماهیت تحقیق‌های تاریخی در حوزه بازاریابی ، و اینکه چرا این تحقیقات باید برای محققان بازاریابی اهمیت داشته باشند، و رویکردهای مختلف در خصوص مطالعه پیشینه اندیشه‌های بازاریابی ، و سازمان‌دهی  می‌پردازد.

کتاب تاریخچه بازاریابی تاریخچه بازاریابی History of Marketing

تحقیقات تاریخی در بازاریابی

مورخان بازاریابی عموما از سنتی که مدت هاست توسط اقتصاددانان اتخاذ شده است ، یعنی جدا کردن تاریخچه اجرا از تاریخچه اندیشه‌ها، تبعیت کرده‌اند و مطالعات شان را بر یکی از این دو مورد متمرکز کرده اند. از این رو، تحقیقات تاریخی بازاریابی به طور کلی به دو دسته تقسیم شده است :

  • تاریخچه بازاریابی

  • تاریخچه اندیشه‌های بازاریابی

پیشینه اندیشه‌های بازاریابی ، آن چیزی است که ما در این فصل به مرور آن خواهیم پرداخت. البته، همانطور که استنلی هلندر زمانی مشاهده کرد، “عمل به طور کامل فاقد اندیشه نیست و اندیشه اغلب عمل محور است”. برخی از تحقیق هایی که در اینجا مورد بررسی قرار گرفته اند، تاریخچه بازاریابی را به همراه اندیشه‌های بازایابی مورد بررسی قرار می دهند، بیشتر این تحقیق ها مطلوب هستند. همچنین ما بررسی‌های خویش را عمدتا بر تحقیق‌های تاریخی انجام شده به وسیله محققان بازاریابی و منتشر شده در ادبیاتی که برای مخاطبان حوزه بازاریابی در نظر گرفته شده است ( ادبیات تحقیق )، محدود کرده‌ایم. ما مستقیما به مرور ادبیاتی که به تاریخ نگاری پرداخته است، نمی پردازیم، اما برای خوانندگان علاقه مند ، شمار فزاینده‌ای از کارها وجود دارند که به توصیف روش های پژوهش تاریخی در بازاریابی می پردازند.

تاریخچه بازاریابی


[ بازدید : 763 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب رنگ برند [ اصول انتخاب رنگ برند – رنگ لوگو ]

يکشنبه 5 اسفند 1397
11:23
مشاوره مدیریت

انتخاب رنگ برند بسیارمهم است. رنگ برند اثر مهم بر درک برند توسط مشتری خواهد داشت.

انتخاب رنگ برند کاری بسیار حساس است . اضافه نمودن رنگ به اجزای بازاریابی ، تنها هزینه زمانی دارد ، زیرا باید در خصوص رنگ تصمیم‌گیری نمود. انتخاب رنگ برند اگر به صورت علمی و موشکافانه صورت پذیرد، خود یک فرایند چالش‌برانگیز است. علاوه بر رنگ‌های اصلی برند که جزء هویت بصری برند است، می‌توان رنگ‌های متعدد دیگری را استفاده نمود، اما تناسب نامناسب بین برخی رنگ‌ها می‌تواند، از قدرت رنگ‌های اصلی بکاهد.

انتخاب رنگ برند brandcolor

حداقل نمودن تعداد رنگ‌ها برای حداکثر نمودن اثربخشی

هدف ، به یادماندن رنگ‌ها در حافظه مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل است. رنگ‌هایی که تداعی کننده برند ( جزئی از تداعیات برند ) است . اگر قصد دارید تا رنگ‌ها در یاد مشتری بماند ، نباید لیست بلند بالایی از رنگ را با برند سازمانتان گره زنید. در عوض دو رنگ را به عنوان رنگ اصلی انتخاب نمایید.

چگونه دو رنگ اصلی برند را انتخاب نماییم

یکی از روش‌ها انتخاب رنگ برند ، استفاده از خدمات مشاوره برندینگ است . راه دیگر ، استفاده از سایت‌هایی که برای انتخاب رنگ برند به شما کمک می‌نماید. در سایت ما یک لیست کامل از انواع رنگ – لیست نام رنگ‌ها به فارسی / انگلیسی – کد رنگ‌ها وجود دارد که شما را از هر سایت دیگر بی نیاز خواهد نمود.

  • دو رنگ اصلی را انتخاب نمایید

اگر خصوصیات مخاطب خود را می‌شناسید، می‌توانید با کلیک روی دکمه سبز Create رنگ خاص خود را بسازید. یادتان باشد که هدفتان انتخاب دو رنگ است. برای مثال به این رنگ‌های زیر دقت نمایید. رنگ‌هایی را در طیف یکسان هستند، انتخاب نمایید.



[ بازدید : 490 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رنگ در برند و برندسازی چه اهمیتی دارد ؟ ( اهمیت روانی رنگ ها )

يکشنبه 5 اسفند 1397
11:22
مشاوره مدیریت

رنگ در برند

رنگ در برند ، برندسازی و بازاریابی اهمیت زیادی دارد زیرا اولین برداشت‌های صورت گرفته توسط مشتریان مبتنی بر رنگ می باشد. همچنین، رنگ راز تولید یک هویت برند خوب برای شرکت شما می‌باشد.

رنگ ها چیزی بیش از صرفا یک کمک بصری هستند زیرا رنگ هیجانات، احساس ها و تجربیات را منتقل می‌نمایند. معانی در پس رنگهای مختلف وجود دارند و برای شرکت ها، این رنگ ها می‌تواند کمک کننده باشند اگر منطبق با این معانی انتخاب شده باشند زیرا انتخاب رنگ می تواند کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد – رنگ هم می‌تواند کسب و کار را بسازد و هم آن را بشکند.

قرمز،‌ آبی،‌ زرد،‌ سبز،‌ رنگ ها ممکن است تنها بخشی از مبانی باشند اما برای کسب و کار شما آنها نقشی حیاتی ایفا می‌نمایند.

چرا رنگ در برند اهمیت دارد؟‌

یک شاخه از روانشناسی که “روانشناسی رنگ“‌ نامیده می شود به مطالعه رنگ ها و تاثیر آن بر رفتار انسان می‌پردازد.

روانشناسی رنگ سال ها قبل پدید آمد زمانی که مصری‌ها تاثیر رنگ ها بر خلق و خو را مورد مطالعه قرار دادند و از آنها برای توسعه کل نگر مورد استفاده قرار دادند. رنگ قرمز نماد افزایش گردش خون است،‌ رنگ زرد به معنی تصفیه بدن است،‌ رنگ آبی به منظور تسکین درد است،‌ رنگ ارغوانی برای مشکلات پوستی است،‌ رنگ نارنجی به منظور افزایش انرژی به کار رفته است و رنگ سیاه به معنی زندگی و تولد دوباره است.

در روانشناسی مدرن، کارل جونگ،‌ یک روانپزشک سوئیسی،‌ بر این باور است که رنگ ها و انسان ها ارتباطی خاص با هم دارند،‌ او می‌گوید “انسان‌ها واکنش‌های بدنی جهانی نسبت به محرک‌های رنگی دارند”. او همچنین می گوید “رنگ ها زبان مادری ناخودآگاه هستند”.

سالها قبل چنین مطالعاتی راه را برای مطرح کردن رنگ به عنوان موضوعی مرتبط با بازاریابی،‌ برندسازی،‌ و طراحی معماری هموار کردند. در مجموع،‌ روانشناسی رنگ‌ها نشان داد که رنگ می تواند رفتار انسان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، ‌ادراک آنها را تحت تاثیر قرار دهد، و کارآیی را بهبود دهد.

در یک مطالعه به نام “تاثیر رنگ در بازاریابی“‌نشان داده شد که 90% قضاوت‌های مشتریان در خصوص محصول صرفا مبتنی بر رنگ می‌باشند.

رنگ در برند و برندسازی چه اهمیتی دارد ؟ ( اهمیت روانی رنگ ها )



[ بازدید : 491 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره مدیریت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]