فروش بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش برای فروش بیشتر به مشتریان کنونی
فروش بیشتر به مشتریان فعلی
فروش بیشتر به مشتریان فعلی یکی از بهترین روشهای فروش حرفهای است. مشتریان دائم تحت یک فشار روانی که شاید با پرداخت پول بیشتر، کالای کمتری گیرشان آید ، بنابراین دائما احساس ریسک مینمایند ، پس مشتری علاقهمند است که از تعداد محدود و مشخصی از برندهای مورد اعتماد خود به صورت دائم خرید نماید. با چنین گرایشی ، یک تیم فروش حرفهای از فروشنده حرفهای خود میخواهد که فروش بیشتر به مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهید. یک فروشنده حرفهای میداند که باید بر نیازهای مشتریان خود تمرکز نماید ، نیازهایی که توسط رقبا کمتر موردتوجه قرارگرفته است.
ما در دوره آموزش فروشندگی حرفهای ، در خصوص نحوه تمرکز فروشنده بر نیاز مشتری برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی راهحلهای بسیاری را مطرح منماییم . در ادامه به بیان ۱۹ روش برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی خواهیم پرداخت تا با برخی از این تکنیکها آشنا شوید. این تکنیکهای فروش موجب عملکرد شما خواهد شد.
افزایش نفوذ
فروشندگانی که مایل به یادگیری در مورد مشتریان خود هستند، سعی میکنند مشکلات و نیازهای مشتریان خود را برای بیشتر شدن نفوذ بر آنان ، درک مینمایند.
[ بازدید : 754 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]