فروش بیشتر به مشتریان فعلی – ۱۹ روش برای فروش بیشتر به مشتریان کنونی

يکشنبه 5 اسفند 1397
14:06
مشاوره مدیریت

۵ (۱۰۰%) ۱۹ votes
 

 

فروش بیشتر به مشتریان فعلی

فروش بیشتر به مشتریان فعلی  یکی از بهترین روش‌های فروش حرفه‌ای است. مشتریان دائم تحت یک فشار روانی که شاید با پرداخت پول بیشتر، کالای کمتری گیرشان آید ، بنابراین دائما احساس ریسک می‌نمایند ، پس مشتری علاقه‌مند است که از تعداد محدود و مشخصی از برندهای مورد اعتماد خود به صورت دائم خرید نماید. با چنین گرایشی ، یک تیم فروش حرفه‌ای از فروشنده حرفه‌ای خود می‌خواهد که فروش بیشتر به مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهید. یک فروشنده حرفه‌ای می‌داند که باید بر نیازهای مشتریان خود تمرکز نماید ، نیازهایی که توسط رقبا کمتر موردتوجه قرارگرفته است.

فروش بیشتر به مشتریان فعلی

ما در دوره آموزش فروشندگی حرفه‌ای ، در خصوص نحوه تمرکز فروشنده بر نیاز مشتری برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی راه‌حل‌های بسیاری را مطرح منماییم . در ادامه به بیان ۱۹ روش برای فروش بیشتر به مشتریان فعلی خواهیم پرداخت تا با برخی از این تکنیکها آشنا شوید. این تکنیک‌های فروش موجب عملکرد شما خواهد شد.

افزایش نفوذ

فروشندگانی که مایل به یادگیری در مورد مشتریان خود هستند، سعی می‌کنند مشکلات و نیازهای مشتریان خود را برای  بیشتر شدن نفوذ بر آنان ، درک می‌نمایند.

 

فروش بیشتر به مشتریان فعلی

 


[ بازدید : 753 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مشاوره مدیریت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]